Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Αχμέτ, στο Ελλάντα μετανάστι με φυματίωση-AIDS παίρνει ΑΜΕΣΩΣ άδεια διαμονής ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ και δωρεάν όλο το θεραπεία



 (Ελάτε όλοι εντώ, ακούς;;!!!)
γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
Τα χρόνια της Κρίσης στην Ελλάδα πολλοί – πάρα πολλοί – είναι οι Έλληνες που χάθηκαν, από προβλήματα υγείας που δεν καταδέχτηκε η Πολιτεία να θεραπεύσει.
Οι ρημάδες οι «περικοπές υγείας» βλέπεις.
Χρόνια προβλήματα υγείας με ακριβές θεραπείες που κόπηκαν - ακόμη και για τους ασφαλισμένους - έγιναν η αγχόνη του Έλληνα...
Όσο για τους ανασφάλιστους, άστους...αυτοί κι αν πλήρωσαν βαρύ φόρο αίματος...
Και συνεχίζουν να πληρώνουν...
Πολλοί βλέπεις οι ανασφάλιστοι «ιθαγενείς»...


Όχι, δεν μιλάμε για τους μετανάστες...
Αυτοί είχαν και έχουν περισσότερα δικαιώματα και προνόμια υγείας και κοινωνικής πρόνοιας κι από τον τελευταίο ανασφάλιστο Έλληνα πολίτη.

Ακόμη και τώρα – που λένε πως όλοι οι Έλληνες ανασφάλιστοι δικαιούνται ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης – ας πάνε να δούνε αν μια γυναίκα έμπορος - ασφαλισμένη/ανασφάλιστη στο εγκληματικό έκτρωμα του ΟΑΕΕ, που οφείλει και ΔΕΝ ΤΗΣ χορηγούν περίθαλψη – χειρουργημένη στο στήθος προ διετίας, δικαιούται να κάνει ψηφιακή μαστογραφία στα πλαίσια του ανά εξάμηνο ελέγχου που της επέβαλλε ο θεράπων ιατρός του δημοσίου νοσοκομείου όπου έγινε η επέμβαση (όταν ευτυχώς ακόμη είχε περίθαλψη).
Κι ο τελευταίος μετανάστης δεν θα αντιμετωπίσει όλη αυτή την εχθρική, αρνητική, απαγορευτική κατάσταση από την Πολιτεία στο θέμα της υγείας.
Όσο για το αν και κατά πόσο νομιμοποιούνται όλα αυτά τα κύματα λαθρο/παράνομων/παράτυπων/παραφύσιν μεταναστών που καταφτάνουν νυχθημερόν στην Ελλάδα, ας είναι καλά η φιλομεταναστευτική (μέχρι ξεβρακώματος) πολιτική όλων των προηγουμένων κυβερνήσεων.
Μνημειώδες και κομβικό στάθηκε δε το σχετικό νομοθετικό έργο (4251/2014) της απελθούσας κυβέρνησης της (δήθεν) «πατριωτικής Ν.Δ.»...
Ονομάζεται «παροχή άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους» και είναι το «κλειδί» για να νομιμοποιείται ΚΑΘΕ μα ΚΑΘΕ λαθρομετανάστης για όλη την υπόλοιπη ζωή του, όσοι μα όσοι και να έρθουν σ’ αυτόν τον «προς ισλαμικό εποικισμό τόπο».
Είναι τόσα μα τόσα πολλά τα «νομικά παραθυράκια», που δίνει τη δυνατότητα να βρεθεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ένας λόγος για να δοθεί άδεια διαμονής.
Στη συνέχεια, δίνει ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ έναν άλλον λόγο/παράθυρο για να ανανεωθεί ξανά και ξανά και ξανά η άδειά του.

Το αποκορύφωμα βεβαίως για το οποίο «γελάνε αυτάρεσκα» μέχρι και οι ίδιοι οι «μετανάστες ελληνοσπουδαγμένοι γιατροί και ακτιβιστές τους» είναι το ότι «όταν κάποιος από τους μετανάστες πάσχει από λοιμώδες νόσημα – πχ φυματίωση, AIDS – τότε η Ελληνική Πολιτεία τους ΚΑΛΥΠΤΕΙ όλη την θεραπεία, όσο κι αν κοστίσει και για όσο καιρό κι αν χρειαστεί και ταυτόχρονα τους χορηγεί «απεριόριστης διάρκειας άδεια διαμονής»  (τυπικά μέχρις ότου αποθεραπευτεί ο ασθενής μετανάστης – πως θα συμβεί αυτό σε ανίατες ασθένειες όπως το AIDS;!!!)
Αυτά όσον αφορά στα «εθνικά εγκλήματα» των προηγουμένων...
Στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ βεβαίως, αυτό θα μετατραπεί σε «φονικό σκαλοπάτι» που θα «κλιμακώσει σε δυσθεώρητα ύψη» το πρόβλημα...
Χωρίς να νοιάζεται για το ότι Έλληνες Πολίτες πεθαίνουν αβοήθητοι χωρίς κοινωνική πρόνοια, χωρίς την αλληλεγγύη της Πολιτείας και των δομών της (που αντιθέτως είναι πάντα διαθέσιμες στους μετανάστες) ετοιμάζεται να νομιμοποιήσει πολλές δεκάδες χιλιάδες παιδιών μεταναστών δίνοντάς τους την "Ελληνική Ιθαγένεια". Και φυσικά, μέσα σ' αυτόν τον νόμο θα βρει την ευκαιρία να "βελτιώσει και τον προηγούμενο" ως προς την ευκολία νομιμοποίησης των μεταναστών.
Κάτι που θα οδηγήσει έμμεσα – μέσω των παιδιών - και στην νομιμοποίηση πολύ περισσότερων άλλων ακόμη συγγενών τους.
Μέσω του «ανθρωπιστικού νόμου αδειών διαμονής» δίνεται βλέπεις ανάλογο περιθώριο...
Τόσο ως προς τη νομιμοποίηση κηδεμόνων των παιδιών όσο και το αντίστροφο...
Μετανάστης που νομιμοποιείται μέσω της ανθρωπιστικής άδειας διαμονής, δικαιούται να φέρει και την οικογένειά του στην Ελλάδα νομιμοποιώντας ταυτόχρονα και αυτούς.
Συνδυάζοντας τα παραπάνω – και πολύ πολύ περισσότερα «κανάλια νομιμοποίησης» που θα τα δείτε παρακάτω στα σχετικά αποσπάσματα του εν λόγω νόμου – εύκολα συμπεραίνουμε πως θα πρέπει ήδη να έχει ξεκινήσει ένα «ακατάσχετο ποτάμι» εισόδου «μεταναστών ασθενών από λοιμώδεις νόσους» οι οποίοι για «ανθρωπιστικούς λόγους» νομιμοποιούνται ΑΜΕΣΑ....
Και φυσικά, εκτός του ότι επιβαρύνουν με χιλιάδες ευρώ το Ελληνικό σύστημα υγείας από την πρώτη ώρα της εισόδου τους στη χώρα, αμέσως με το που παίρνουν την άδεια διαμονής φροντίζουν να φέρουν – νόμιμα – και κάμποσους ακόμη συγγενείς...
Ταυτόχρονα, δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει όλη αυτή η τεράστια προεργασία που έχει κάνει, καιρό τώρα, η αριστερά  πάνω στον «ξεκάθαρα εκπεφρασμένο στόχο» του να δοθούν «πολιτικά δικαιώματα» (εκλέγειν και εκλέγεσθαι) στους μετανάστες.
Κάτι που σε συνδυασμό με τα παραπάνω και με την πασιφανή πλέον ραγδαία αύξηση της εισόδου των (ισλαμιστών) μεταναστών στη χώρα – και με το ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτικών δυνάμεων αποδείχτηκε «φιλομεταναστευτική» και η Δικαιοσύνη «ανύπαρκτη» - πλην της αξιόλογης «παρέμβασης» του ΣτΕ στο θέμα της «ιθαγένειας» που κι αυτή θα παραμείνει «εξαίρεση που θα επιβεβαιώσει τον κανόνα» -σημαίνει μόνον ένα πράγμα:
Σύντομα, οι μισοί κάτοικοι/ψηφοφόροι της Ελλάδας θα είναι μουσουλμάνοι...
Κι όσο κι αν δεν αρέσει στους περισσότερους εκεί έξω να το ακούνε, αυτή η προοπτική μπορεί να σημαίνει – με τη σειρά της - ΜΟΝΟΝ ένα πράγμα:
ΑΙΜΑ....ΠΟΛΕΜΟ...
ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ...


(ακούστε το μετά ΟΣΗΣ βδελυγμίας θέλετε, αλλά βάλτε το επιτέλους καλά στο μυαλό σας...εμπεδώστε το...ΟΛΟΙ)...
.........................
1) Δείτε λοιπόν πιο κάτω, πρώτα τα δικαιώματα περίθαλψης και κοινωνικής πρόνοιας (που ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ)
(Από το www.immigrantwomen.gr)
Κοινωνικά Δικαιώματα
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Ο παρόν Οδηγός αποτελεί μια απόπειρα συνοπτικής καταγραφής του νομοθετικού πλαισίου σχετικά με τα δικαιώματα των μεταναστών και των προσφύγων για πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας και κοινωνικής αλληλεγγύης.
Στόχος του Οδηγού είναι να συμβάλει στην παροχή ενημέρωσης των μεταναστών και των προσφύγων που διαμένουν στη χώρα μας για τα δικαιώματά τους στην υγεία και την κοινωνική αλληλεγγύη, αλλά και στην ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών υγείας καθώς και του ευρύτερου κοινού σε θέματα ίσης μεταχείρισης και αποφυγής διακρίσεων.
Οι μετανάστες που έχουν ασφαλιστική κάλυψη έχουν τα ίδια δικαιώματα στις υπηρεσίες υγείας με τους Έλληνες πολίτες.
Επιπλέον, ο νόμος (Υ.Α. 139491/2006) προβλέπει δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους νόμιμους και μόνιμους μετανάστες που είναι ανασφάλιστοι και οικονομικά αδύνατοι με την επίδειξη των ακόλουθων πιστοποιητικών:
Βιβλιαρίου ανασφάλιστου, το οποίο χορηγείται στους πολίτες των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ομογενείς, που κατέχουν το ειδικό δελτίο ταυτότητας ομογενούς και πολίτες των χωρών που έχουν κυρώσει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την Κοινωνική και Ιατρική Αντίληψη. Στις χώρες αυτές περιλαμβάνονται οι χώρες μέλη της Ε.Ε. καθώς και η Ισλανδία, Νορβηγία και η Τουρκία.
Πιστοποιητικού Κοινωνικής προστασίας, το οποίο χορηγείται εφόσον υπάρχει αποδεδειγμένο πρόβλημα υγείας στους πολίτες των χωρών που έχουν κυρώσει τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη. Στις χώρες αυτές περιλαμβάνονται οι χώρες μέλη της Ε.Ε. καθώς και η Κροατία, Ισλανδία, Νορβηγία, Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας και η Τουρκία στους αλλογενείς συζύγους Ελλήνων, στους συζύγους ομογενών και στους συζύγους πολιτών χώρας μέλους της Ε.Ε. καθώς και στα παιδιά τους (ΥΑ 139491/2006 περ. 4Αγ και 4Αδ) στους κατόχους άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους (α.44 παρ.1 Ν.3386/2005 και ΥΑ 48566/2005 και 139491/2006) καθώς και στους ομογενείς που διαθέτουν βεβαίωση κατάθεσης των δικαιολογητικών για την απόκτηση του Ειδικού Δελτίου Ταυτότητας Ομογενούς ή για την απόκτηση της Ελληνικής ιθαγένειας.
Οι μετανάστες που δε διαθέτουν νομιμοποιητικά έγγραφα παραμονής δικαιούνται περίθαλψη σε νοσοκομείο μόνο για έκτακτα περιστατικά και μέχρι τη σταθεροποίηση της υγείας τους (α.84 παρ.1 εδ.α΄ Ν.3386/2005).
 Σημαντικό, ωστόσο, θεωρείται το γεγονός πως πλέον τα νοσοκομεία δεν υποχρεούνται να ενημερώνουν τις αστυνομικές αρχές για την προσέλευση μη νόμιμων μεταναστών στα επείγοντα περιστατικά.
Πρόσφυγες
Επιπλέον, δωρεάν ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη δικαιούνται, σύμφωνα με το π.δ. 266/1999, με την άμεση επίδειξη των ακόλουθων δικαιολογητικών:
Δελτίου Ταυτότητας Πρόσφυγα, όσοι έχουν αναγνωριστεί ως πολιτικοί πρόσφυγες.
Δελτίου Αιτήσαντος Άσυλου Αλλοδαπού, όσοι αλλοδαποί έχουν υποβάλλει αίτηση για αναγνώριση της προσφυγικής ιδιότητας και η αίτηση τους βρίσκεται στο στάδιο εξέτασης.
Ειδικού Δελτίου Παραμονής για ανθρωπιστικούς λόγους, όσων αλλοδαπών η αίτηση χορήγησης ασύλου έχει απορριφθεί οριστικά, αλλά τους έχει χορηγηθεί άδεια παραμονής για ανθρωπιστικούς λόγους (α.8 παρ.3 Π.Δ. 61/1999).
Παιδιά
Θα πρέπει, εξάλλου να τονιστεί πως όλα τα ανήλικα παιδιά δικαιούνται δωρεάν ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, ανεξάρτητα από τον επείγοντα ή μη χαρακτήρα του περιστατικού, είτε διαθέτουν είτε όχι νομιμοποιητικά έγγραφα παραμονής (α.84 παρ.1 εδ.ά Ν.3386/2005).
Ειδικές περιπτώσεις
Ο νόμος λαμβάνει πρόνοια και για ειδικότερες περιπτώσεις ατόμων που χρήζουν προστασίας, όπως τα θύματα παράνομης διακίνησης, τα θύματα νάρκης και όσους έχουν μολυνθεί από τον ιό HIV/AIDS ή άλλα λοιμώδη νοσήματα.
Συγκεκριμένα, όσοι αλλοδαποί έχουν αναγνωριστεί ως θύματα εμπορίας ανθρώπων (trafficking), σύμφωνα με τις διατάξεις 323, 323Α, 349, 351 και 351Α του Ποινικού Κώδικα και είναι ανασφάλιστοι, δικαιούνται δωρεάν ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη για όσο χρόνο διαρκούν τα μέτρα προστασίας και αρωγής, με την επίδειξη σχετικής βεβαίωσης της οικείας Αστυνομικής Διεύθυνσης (Ν.3064/2002 και α.7 Π.Δ. 233/2003).
Όσοι αλλοδαποί είναι θύματα νάρκης ή είχαν ατύχημα κατά την είσοδο τους στη χώρα, το οποίο οδήγησε σε ακρωτηριασμό, δικαιούνται περίθαλψη, νοσηλεία και τοποθέτηση τεχνητών μελών (ΥΑ Π2α/Γ.Π. οικ. 10532).
Όλοι όσοι έχουν μολυνθεί από τον ιό HIV/AIDS ή άλλα λοιμώδη νοσήματα δικαιούνται δωρεάν θεραπευτική αγωγή, εφόσον στη χώρα προέλευσής τους δεν μπορεί να τους χορηγηθεί η αγωγή αυτή (α.11 παρ.8 εδ. ε΄ Ν.2955/2001).
Προνοιακές παροχές
Για τους νόμιμους υπηκόους τρίτων χωρών προβλέπεται, εξάλλου, και η χορήγηση των παρακάτω προνοιακών παροχών:
Επίδομα οικονομικής ενίσχυσης απροστάτευτων παιδιών (Ν.4051/1960)
Χρηματικές παροχές μητρότητας, αν η μητέρα είναι ανασφάλιστη ή δεν τις καλύπτει ο ασφαλιστικός της φορέας (Ν.1302/1982)
Πρόσβαση σε υπηρεσίες Κοινωνικής Προστασίας, όπως σε παιδικούς σταθμούς, Παιδοπόλεις, Κέντρα Παιδικής Μέριμνας, Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», στεγαστική συνδρομή και κατασκηνώσεις του κρατικού προγράμματος λουτροθεραπείας ηλικιωμένων.
Για τους αναγνωρισμένους Πολιτικούς Πρόσφυγες, σύμφωνα με την Συνθήκη της Γενεύης, προβλέπεται οικονομική ενίσχυση και από τα Προνοιακά Προγράμματα για άτομα με αναπηρίες.
http://www.immigrantwomen.gr/
...........................
2) Και πιο κάτω δείτε τον σύγχρονο «Λαβύρινθο του Μίνωα» όπου και πάλι υπάρχει ένας Μινώταυρος που θα ταϊστεί με σάρκες Ελλήνων ...ένα ολόκληρο σύστημα «καναλιών» που στοχεύουν – όπως φαίνεται – να παράσχουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ένα λόγο για να δοθεί άδεια διαμονής και μετά έναν ακόμη για να παραταθεί και μετά έναν ακόμη κι έναν ακόμη....
από το Βήμα, 09/09/14
Αδειες διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους
Οσον αφορά τις διορθωτικές παρεμβάσεις στον Κώδικα Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ένταξης προστίθεται στον νόμο 4251/2014 άρθρο «19 Α΄».
Ορίζεται ότι με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών χορηγείται άδεια διαμονής για λόγους ανθρωπιστικής φύσεως σε πολίτες τρίτων χωρών που βρίσκονται στην Ελλάδα και εμπίπτουν σε κάποια από τις παρακάτω κατηγορίες:
«α. Σε θύματα εμπορίας ανθρώπων που δεν υπάγονται στις διατάξεις των άρθρων 49-53 του ν. 4251/2014 εφόσον υφίσταται σχετική πράξη χαρακτηρισμού από τον αρμόδιο εισαγγελέα Πρωτοδικών.
Η διάρκεια ισχύος της αρχικής άδειας διαμονής είναι ετήσια, παρέχει δικαίωμα εξαρτημένης εργασίας-παροχής υπηρεσιών ή έργου και μπορεί να ανανεώνεται κάθε φορά για δύο έτη μόνο με την προϋπόθεση ότι συνεχίζεται η διερεύνηση της σχετικής ποινικής διαδικασίας.
 Εάν δεν εκκρεμεί ποινική διαδικασία η άδεια διαμονής ανανεώνεται μόνο για ένα έτος. Μετά το πέρας της ποινικής διαδικασίας ή της παρέλευσης του χρόνου ανανέωσης σε περίπτωση που δεν εκκρεμεί ποινική διαδικασία, η άδεια διαμονής μπορεί να ανανεωθεί για έναν από τους λόγους του ν.4251/2014, ύστερα από γνώμη των Επιτροπών της παραγράφου 1 του άρθρου 135 αυτού και μόνο εφόσον κρίνεται σκόπιμη εκ των εν γένει περιστάσεων και των στοιχείων του φακέλου ότι συντρέχει εξαιρετικός λόγος προς τούτο.
β. Σε θύματα και ουσιώδεις μάρτυρες εγκληματικών πράξεων, οι οποίες προβλέπονται στα άρθρα 187, 187α, 309 και 310 ΠΚ και στα άρθρα 1 και 2 του ν. 927/1979 (ΦΕΚ 139 Α') ή τιμωρούνται σε βαθμό κακουργήματος και τελούνται σε βάρος της ζωής, της υγείας, της σωματικής ακεραιότητας, της περιουσίας, της ιδιοκτησίας και της προσωπικής και γενετήσιας ελευθερίας, εφ' όσον έχει διαταχθεί γι' αυτές προκαταρκτική εξέταση ή έχει ασκηθεί ποινική δίωξη και μέχρι να τεθεί η υπόθεση στο αρχείο ή να εκδοθεί τελεσίδικη δικαστική απόφαση.
 Η συνδρομή των ως άνω προϋποθέσεων διαπιστώνεται με πράξη του αρμόδιου εισαγγελέα Πρωτοδικών. Η πράξη του εισαγγελέα Πρωτοδικών κοινοποιείται στη Διεύθυνση Μεταναστευτικής Πολιτικής του υπουργείου Εσωτερικών.
Εάν τα ανωτέρω πρόσωπα υποβάλλονται σε θεραπευτική αγωγή η άδεια διαμονής εξακολουθεί να χορηγείται για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η θεραπεία τους.
Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι ετήσια, παρέχει δικαίωμα εξαρτημένης εργασίας-παροχής υπηρεσιών ή έργου και μπορεί να ανανεώνεται κάθε φορά μέχρι δύο έτη εφόσον πληρούνται οι ίδιες προϋποθέσεις.
γ. Σε θύματα ενδοοικογενειακής βίας, κατά τα οριζόμενα στο ν. 3500/2006 (Α΄ 232). Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι ετήσια και μπορεί να ανανεώνεται κάθε φορά μέχρι δύο έτη εφόσον πληρούνται οι ίδιες προϋποθέσεις.
Ισόχρονη άδεια διαμονής χορηγείται και στα ανήλικα τέκνα των θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας ή στον ενήλικα που ασκεί την επιμέλεια των ανηλίκων θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας εφόσον αυτός δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον φερόμενο δράστη του εγκλήματος.
Στους ενηλίκους που κατέχουν άδεια διαμονής κατά την παρούσα περίπτωση, παρέχεται το δικαίωμα εξαρτημένης εργασίας-παροχής υπηρεσιών ή έργου.
δ. Σε πολίτες τρίτων χωρών, οι οποίοι απασχολήθηκαν είτε με ιδιαίτερα καταχρηστικούς όρους εργασίας είτε ως ανήλικοι, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 89 του ν.4052/2012.
Ως τέτοιοι όροι θεωρούνται όσοι είναι κατάφωρα δυσανάλογοι προς τις συνθήκες εργασίας των νόμιμα απασχολούμενων εργαζομένων, έχοντας σοβαρή επίπτωση, στην υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, και προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Σε αυτές περιλαμβάνονται ιδίως διακρίσεις λόγω φύλου.
Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι ετήσια. Ανανεώνεται σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 89 του ν.4052/2012. Η εν λόγω άδεια διαμονής δεν ανανεώνεται ή ανακαλείται σύμφωνα με την παράγραφο 7 του ίδιου άρθρου.
ε. Σε πάσχοντες από σοβαρά προβλήματα υγείας. Η συνδρομή σοβαρών προβλημάτων υγείας, καθώς και η διάρκεια της θεραπείας διαπιστώνονται με πρόσφατο ιατρικό πιστοποιητικό.
Σε περίπτωση κατά την οποία το πρόβλημα υγείας αναφέρεται σε λοιμώδες νόσημα, για την έκδοση της ανωτέρω απόφασης απαιτείται σύμφωνη γνώμη του υπουργού Υγείας ότι δεν συντρέχει κίνδυνος για τη δημόσια υγεία.
Προϋπόθεση για τη χορήγηση της άδειας διαμονής για πρόσωπα που πάσχουν από σοβαρά προβλήματα υγείας είναι η κατοχή από τον αιτούντα ισχυρής άδειας διαμονής.
Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι διετής μπορεί να ανανεώνεται μέχρι δύο έτη κάθε φορά εφόσον πληρούνται οι ίδιες προϋποθέσεις.
στ. Σε πολίτες τρίτων χωρών των οποίων απορρίπτεται αίτηση για διεθνή προστασία με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 28 του π.δ. 114/2010 (195 Α΄).
Για τη χορήγηση άδειας διαμονής της παρούσας κατηγορίας, λαμβάνονται υπόψη ιδίως η αντικειμενική αδυναμία απομάκρυνσης ή επιστροφής του στη χώρα καταγωγής ή συνήθους διαμονής του για λόγους ανωτέρας βίας, όπως σοβαροί λόγοι υγείας του ιδίου ή μέλους της οικογενείας του, διεθνής αποκλεισμός της χώρας του, ή συνδρομή στο πρόσωπο του ενδιαφερομένου της ρήτρας μη επαναπροώθησης του άρθρου 3 της Σύμβασης για την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών η οποία κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν.δ/τος 53/1974 (Α' 256) ή του άρθρου 3 της Σύμβασης της Ν. Υόρκης της 10ης Δεκεμβρίου 1984 κατά των βασανιστηρίων και άλλων τρόπων σκληρής, απάνθρωπης ή ταπεινωτικής μεταχείρισης, η οποία κυρώθηκε με το ν.1782/1988 (Α' 116).
Το σχετικό αίτημα χορήγησης άδειας για ανθρωπιστικούς λόγους εξετάζεται μόνο εφόσον η υπόθεση του ενδιαφερόμενου πολίτη τρίτης χώρας έχει παραπεμφθεί στο υπουργείο Εσωτερικών από τις αρμόδιες Αρχές Απόφασης του άρθρου 2 περ. ιθ του π.δ. 113/2013 (Α΄ 146) κατόπιν πιθανολόγησής τους περί της συνδρομής στο πρόσωπο του αιτούντος μιας ή περισσοτέρων προϋποθέσεων του δεύτερου εδαφίου της παρούσας παραγράφου.
Η άδεια διαμονής, υπό την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 24 παρ. 1 και 2 του ν. 3907/2011, χορηγείται, για ένα έτος, παρέχει πρόσβαση στη μισθωτή απασχόληση και μπορεί να ανανεώνεται για ισόχρονο διάστημα, εφόσον εξακολουθούν να ισχύουν οι ανωτέρω προϋποθέσεις.
Η άδεια διαμονής χορηγείται και στα αναφερόμενα στην περίπτωση (λγ) του άρθρου 1 του ν.4251/2014 μέλη της οικογένειας του πολίτη τρίτης χώρας, εξ' ονόματος των οποίων είχε υποβάλει αίτηση διεθνούς προστασίας.
Για τη χορήγηση της άδειας διαμονής προσκομίζεται διαβατήριο, εφόσον υπάρχει.
ζ. Σε πρόσωπα που παρακολουθούν εγκεκριμένο κατά νόμο θεραπευτικό πρόγραμμα ψυχικής εξάρτησης, όπως τούτο αποδεικνύεται με έγγραφη βεβαίωση του διευθυντή του προγράμματος.
 Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι ετήσια. Μπορεί να ανανεώνεται κάθε φορά μέχρι δύο έτη εφόσον πληρούνται οι ίδιες προϋποθέσεις.
Η άδεια διαμονής παρέχει δικαίωμα εξαρτημένης εργασίας-παροχής υπηρεσιών ή έργου και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος μπορεί να ανανεωθεί για έναν από τους λόγους του ν. 4251/2014.
η. Σε γονείς ανήλικων ημεδαπών. Η διάρκεια της άδειας διαμονής είναι ετήσια και παρέχει δικαίωμα εξαρτημένης εργασίας-παροχής υπηρεσιών ή έργου και μπορεί να ανανεωθεί για έναν από τους λόγους του ν.4251/2014».
Επίσης, καθορίζεται ότι με απόφαση του γενικού γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης του τόπου διαμονής του ενδιαφερόμενου πολίτη τρίτης χώρας χορηγείται άδεια διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους στις παρακάτω κατηγορίες πολιτών τρίτων χωρών:
«α. Ενήλικοι, ανίκανοι να επιμεληθούν των υποθέσεών τους εξαιτίας λόγων υγείας ή ανήλικοι που αποδεδειγμένα χρήζουν προστατευτικών μέτρων και φιλοξενούνται από ιδρύματα ή άλλα νομικά πρόσωπα κοινωφελούς σκοπού, εφόσον η επιστροφή τους σε ασφαλές περιβάλλον είναι αδύνατη.
Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι ετήσια και μπορεί να ανανεώνεται κάθε φορά μέχρι δύο έτη εφόσον πληρούνται οι ίδιες προϋποθέσεις.
β. Ανήλικοι, η επιμέλεια των οποίων έχει ανατεθεί με απόφαση ελληνικού δικαστηρίου ή αλλοδαπού δικαστηρίου, που αναγνωρίζεται από τις ελληνικές αρχές, σε οικογένειες Ελλήνων ή οικογένειες πολιτών τρίτων χωρών με νόμιμη διαμονή στη χώρα ή για τα οποία είναι εκκρεμής διαδικασία υιοθεσίας ενώπιον των ελληνικών αρχών.
Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι ετήσια και μπορεί να ανανεώνεται κάθε φορά μέχρι δύο έτη εφόσον πληρούνται οι ίδιες προϋποθέσεις.
γ. Θύματα εργατικών ατυχημάτων και λοιπών ατυχημάτων που καλύπτονται από την ελληνική νομοθεσία, για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η θεραπεία ή συνταξιοδοτούνται για την ίδια αιτία.
Προϋπόθεση για την υποβολή του αιτήματος για τη χορήγηση της άδειας διαμονής σε πρόσωπα της εν λόγω κατηγορίας είναι η κατοχή από τον αιτούντα ισχυρής άδειας διαμονής.
Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι διετής μπορεί να ανανεώνεται κάθε φορά μέχρι δύο έτη εφόσον πληρούνται οι ίδιες προϋποθέσεις.
δ. Ανήλικοι φιλοξενούμενοι σε οικοτροφεία, που λειτουργούν υπό την εποπτεία των αρμόδιων υπουργείων. Η διάρκεια της αρχικής άδειας διαμονής είναι ετήσια και μπορεί να ανανεώνεται κάθε φορά μέχρι δύο έτη εφόσον πληρούνται οι ίδιες προϋποθέσεις.
ε. Ενήλικοι που γεννήθηκαν στην Ελλάδα, καθώς και όσοι φοίτησαν επί έξι τουλάχιστον έτη σε ελληνικό σχολείο, μέχρι τη συμπλήρωση του 21ου έτους της ηλικίας τους, εφόσον η φοίτησή τους ήταν επαρκής και εξακολουθούν να διαμένουν μόνιμα στη χώρα. Η διάρκεια της άδειας διαμονής είναι ετήσια, παρέχει δικαίωμα εξαρτημένης εργασίας-παροχής υπηρεσιών ή έργου».
http://www.tovima.gr/
aegeanhawk.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.