
Συνεχίζουμε τά “αἰσιόδοξα” δημοσιεύματά μας γιά τό μειονοτικό θέμα τῆς Θράκης σήμερα, ἀποδίδοντας στά γεγονότα τίς πραγματικές τους διαστάσεις καί τά τοῦ Καίσαρος τῶ Καίσαρι, μέ ἀφορμή τό πρόσφατο Κουρμπάν Μπαϊράμ.

Τῆς φυσικῆς παρουσίας τῶν ντόπιων μουσουλμάνων προηγήθηκε ἡ …ἠλεκτρονική τους ὑποστήριξη. Εἶναι πολύ χαρακτηριστικό πώς οἱ ἀναρτήσεις τῆς μουφτείας καί ἰδίως τῆς διαχειριστικῆς ἐπιτροπῆς σαρώνουν στό Facebook, σέ ἀντίθεση μέ ὅ,τι συνέβαινε παλαιότερα. Τά νούμερα μιλᾶνε μόνα τους: οἱ ἀναρτήσεις τοῦ τουρκομουφτῆ Ἰμπραήμ Σερήφ ὑστεροῦν σέ δημοφιλία ἔναντι τοῦ Τζεμαλῆ (28, 40, 73 likes ἔναντι 83, 88 κτλ), ἐνῶ ἐκεῖνες τῆς Διαχειριστικῆς γίνονται …viral! Ἐνδεικτικά σημειώνουμε τίς ἀναρτήσεις γιά τό Μπαϊράμ, γιά τό Γενί Τζαμί καί τό τέμενος Ταμπακχανέ, ὅπου τά likes εἶναι καί 2.176, 2.993 καί 4.100 ἀντίστοιχα! Μάλιστα βλέπουν τίς ἴδιες ἀναρτήσεις δεκάδες χιλιάδες μειονοτικοί (πέρασε τίς 49.000 ἡ πρώτη) καί πολλοί σχολιάζουν ἐπωνύμως καί θετικά.
Αὐτή ἡ κατάσταση δέν προέκυψε τυχαῖα. Γυρνώντας ἑνάμιση χρόνο πίσω θά δεῖ κανείς ἕνα προφίλ ὅπου κανείς δέν ἔμπαινε καί κανείς δέν σχολίαζε (τά likes μετριοῦνταν στά δάχτυλα τοῦ ἑνός χεριοῦ). Τό παιχνίδι ἄλλαξε μέ τήν τοποθέτηση τοῦ Σελήμ Ἰσά στήν Διαχειριστική Ἐπιτροπή καί κάποια ταυτόχρονα δείγματα σοβαρότητας τῆς πολιτείας. Ὁ κόσμος τῆς μουσουλμανικῆς κοινωνίας δέν εἶναι κουτός, ἀντιλαμβάνεται πολύ καλά ποιός τόν κοροϊδεύει καί – κυρίως ἡ νεότερη γενιά στήν πόλη – τιμᾶ τό ἦθος καί τό ἔργο καθενός, ὄχι τήν ταμπέλα πού κρεμάει στόν λαιμό του. Κι ὅταν θά ἀποδώσουν καί οἱ νέες πρωτοβουλίες τοῦ Σελήμ, σέ προβλήματα πού ἐκκρεμοῦν γιά χρόνια, δέν θά ἔχει μείνει οὔτε ἕνα πρόσχημα γιά μειονοτικά παράπονα. Νά δοῦμε τότε τί θά βροῦν νά λένε οἱ καλοθελητές τῆς ὁδοῦ Ἰώνων…
Κ.Κ.
antifonitis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.