Σχόλιο ΛΦ: Δεν τους φτάνει η Παλαιστίνη.
Οι Εβραίοι έχουν ιστορικό δικαίωμα στον αποικισμό της Κριμαίας, γράφει το δημοσίευμα της ρωσο- εβραϊκής ιστοσελίδας
Δεκέμβριος 19, 2014.
Οι Ρώσοι Εβραίοι έχουν ιστορικό δικαίωμα εγκατάστασης στη χερσόνησο της Κριμαίας, όπως δήλωσε ο γνωστός Ρώσος εμπειρογνώμονας στον τομέα της εβραϊκής ιστορίας, Δρ Σάιμον Ντούμπνοφ.
Σχετικά με το ζήτημα των δικαιωμάτων των Εβραίων να αποικίσουν στην Κριμαία, θα πρέπει να μην λησμονούμε (σημειώνει το δημοσίευμα) ότι οι Εβραίοι είναι αυτόχθονες σε όλη τη βόρεια ακτή του Εύξεινου Πόντου. Ακόμη πριν από την χριστιανική εποχή, από την εποχή της αρχαίας αυτοκρατορίας του Βοσπόρου, στις ακτές της Μαύρης Θάλασσας, άκμασαν οι εξελληνισμένοι Εβραίοι.
Ελληνική επιγραφή που βρέθηκε από τον πρώτο αιώνα μ.Χ. μαρτυρά την ύπαρξη την περιοχή οργανωμένων εβραϊκών οικισμών.
Στη θέση αυτών των εξελληνισμένων Εβραίων ήρθαν κατόπιν οι Βυζαντινοί Εβραίοι, υπήρχαν, ήδη, από τον πέμπτο αιώνα της χριστιανικής εποχής.
Στην αυτοκρατορία των Χαζάρων, η άρχουσα τάξη προσηλυτίστηκε στον Ιουδαϊσμό και υπήρχαν στην περιοχή μεταξύ του όγδοου και του ενδέκατου αιώνα.
Στη συνέχεια, μεταξύ του 13ου και του 18ου αιώνα στην περιοχή υπήρξαν οικισμοί Εβραίων και Καραϊτών. Τέλος, καθαρές εβραϊκές αποκίες εμφανίσθηκαν εδώ από τον 19ο αιώνα.
Έτσι- συνεχίζει το εβραϊκο δημοσίευμα στη ρωσική γλώσσα- το ιστορικό δικαίωμα των Εβραίων να εποικίσουν την Κριμαία και την ακτή της Μαύρης Θάλασσας από την Οδησσό μέχρι τον Καύκασο, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Έζησαν σε αυτήν τη γη επί δύο χιλιάδες χρόνια κατά τη διάρκεια των αιώνων των Ελλήνων και των Σκυθών.
--
The Hellenic Information Team
© Βαλκανικό Περισκόπιο -Γιῶργος Ἐχέδωρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.