Η ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ
του Θεόφραστου ΑνδρεόπουλουΟ Ν.Φίλης ο υπουργός Παιδείας ξαναχτυπά, αφαιρώντας το μάθημα των Θρηκευτικών από την Α’ και την Β’ Δημοτικού στα πιο κρίσιμα χρόνια δηλαδή όταν σε ένα μικρό παιδιί διαμορφώνεται η θρησκευτική αλλά και η εθνική συνείδηση.
Μέσα στο Πάσχα προφανώς για να μην γίνει αντιληπτό επέλεξαν και άλλαξαν το πρόγραμμα στα δημοτικά σχολεία:
Μείωσαν τις ώρες των θρησκευτικών στο μισό σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού
Καταργούν από την Πρώτη και την Δευτέρα Δημοτικού τα Θρησκευτικά που σημαίνει κατάργηση των βιβλίων των θρησκευτικών και προσπάθεια αποχριστιανοποίησης των Ελληνόπουλων.
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ
Όπως θα δείτε το έγγραφο εκδόθηκε μόλις χθες
Η Ελληνορθοδοξία δεν είναι απλώς ένα θρησκευτικό δόγμα. Διαφέρει από τα άλλα χριστιανικά δόγματα και βασίζεται πάνω στην ελληνική σκέψη (κυρίως την αρχαία και ας κράζουν διάφοροι) και στους ελληνικούς τρόπους ζωής.
Για αυτό και στην Ελληνορθοδοξία υπάρχει η Μετάνοια και η Συγχώρεση ενώ στους Προτεστάντες υπάρχει μόνο η τιμωρία του πουριτανισμού και στους Καθολικούς η εξαγορά της συγχώρεσης από τον Πάπα.
Στην Ελληνορθοδοξία υπάρχει ο διάλογος γι’αυτό και δέχεται ως ισότιμη με την Αγία Γραφή την Ιερά Παράδοση που είναι οι Διδαχές των Αγίων στις οποίες κάποιες φορές δεν συμφωνούν μεταξύ τους αλλά αυτό ακριβώς φέρνει τον πλούτο της ελληνικής σκέψης στην Αληθινή μας Θρησκεία.
Στην Ελληνορθοδοξία δεν υπάρχει ο αλάθητος Πάπας και η κοσμική εξουσία του Βατικανού, όλοι κρίνονται ακόμα και οι εκπρόσωποί της.
Η Ελληνορθοδοξία είναι λαϊκή θρησκεία που διαμορφώνεται κυρίως από τον λαό για αυτό και η Εικόνα του Χριστού για τους Έλληνες είναι πνευματική και βιωματική. Στο εξωτερικό έχει λάβει την μορφή μια νομικίστικης ερμηνείας και για αυτό οι ξενοι δεν νιώθουν ότι ο Ιησούς Χρστός και τα Θεία εν τέλει παίζον έναν ρόλο κρίσιμο στις ζωές τους. Περισσότερο μεγαλωνουν με την άποψη ότι όλη η ζωή θα είναι ένας διαγωνισμός για το ποιος θα έχει τα περισσότερα υλικά αγαθά.
Μέσα στην Ελληνορθοδοξία έχουν διασωθεί δεκάδες αρχαιοελληνικά έθιμα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του Νεοελληνισμού.
Με την κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών σε αυτήν την ηλικία όπου διαμορφώνονται οι συνειδήσεις ο Ν.Φίλης επιτρέπει να υπάρξει μια «ρευστοποίηση» της παιδικής σκέψης και να είναι δεκτική σε άλλες θρησκείες και και φιλοσοφίες ξένες προς τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία.
Το να σέβεσαι άλλες θρησκείες και εθνικές παραδόσεις δεν έχει καμία σχέση με το να μην διδάσκεσαι τις δικές σου.
Ο Ν.Φίλης για άλλη μια φορά απασχολεί αρνητικά την επικαιρότητα μετά τις δηλώσεις του περί άρνησης της Γενοκτονίας των Ποντίων από τους Τούρκους και τις επόμενες περί δημιουργίας ενός «καινούριου έθνους» με την Εθνεγερσία του 1821 επιχειρώντας έτσι να πρκαλέσει ασυνέχεια στην ένδοξη και πολυχιλιετή ύπαρξη της ελληνικής Φυλής.
111
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
—–
Βαθμός Ασφαλείας:
Να διατηρηθεί μέχρι:
Βαθμός Προτεραιότητας
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ & ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Π.Ε.
Μαρούσι, 26-4-2016
Αρ. Πρωτοκόλλου: Φ12/657/70691/Δ1
Αποφασίζουμε:
Καθορίζουμε Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου σε όλα τα δημοτικά σχολεία της χώρας με λειτουργικότητα από 4/θέσια και άνω και αναμορφώνουμε το διδακτικό ωράριο και ωρολόγιο πρόγραμμά τους το οποίο θα εφαρμοστεί από το σχολικό έτος 2016-2017 ως εξής:
Το μάθημα των Θρησκευτικών διδάσκεται για 2 ώρες στις Γ΄ & Δ΄ τάξεις και για 1 ώρα στις Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.( ΑΠΟ 2 ΣΗΜΕΡΑ)
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΦΙΛΗΣ
Εσωτ.. Διανομή
Γραφείο κ. Υπουργού
Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα
Γενική Δ/νση Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε
Γενική Δ/νση Σπουδών Π.Ε.& Δ.Ε.
Δ/νση Σπουδών, Προγραμμάτων & Οργάνωσης Π.Ε., Τμήμα Α΄
pronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.