Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Μεγάλο ζήτημα δημιουργείται από πληροφορείς τουρκικών ΜΜΕ ότι σχεδιάζεται η κάλυψη των τεραστίων κενών της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας που δημιουργήθηκαν από το πραξικόπημα, με πιλότους που υπηρετούν στην Πολιτική Αεροπορία, THY, καθώς εκεί εργάζεται και ικανός αριθμός πιλότων ελληνικής καταγωγής.
Το θέμα που εγείρεται είναι τεράστιο, καθώς είναι γνωστός ο μεγάλος αεροπορικός πόλεμος που διεξάγεται εδώ και δεκαετίες πάνω από τον εναέριο χώρο του Αιγαίου μεταξύ της ελληνικής και τουρκικής πολεμικής αεροπορίας.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με δήλωση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της THY, İlker Avcı, υπηρετούν 800 πιλότοι και όλοι είναι υποψήφιοι για την στελέχωση της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας, ενώ θα δοθούν δελεαστικά κίνητρα κυρίως οικονομικής φύσεως.
Όμως στις τουρκικές αερογραμμές υπηρετούν από το 2010 και μετά ένας σημαντικός αριθμός, όπως αποκαλύπτουν τα τουρκικά ΜΜΕ, Ελλήνων πιλότων.
Επειδή το θέμα είναι πολύ σημαντικό, θα το εξετάσουμε από την έναρξη της ελληνικής οικονομικής κρίσης και μετά, καθώς από το 2010 είχε εκδηλωθεί η επιθυμία οι πρώτοι Έλληνες πιλότοι της πολιτικής αεροπορίας να πάνε να εργαστούν στις τουρκικές αερογραμμές.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Radikal, στις 23 Ιανουάριου του 2011, επικαλουμένη και ελληνικά δημοσιεύματα, ήδη από τότε υπηρετούσαν στις τουρκικές αερογραμμές 19 Έλληνες πιλότοι. Μάλιστα ένας από αυτούς, ο Αλέξανδρος Κεχαγιάς, έχει μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για τις συνθήκες εργασίας στην Τουρκία ενώ ένας άλλος, ο Νικόλαος Κροντίρας, είχε ομολογήσει ότι είναι πολύ ευτυχισμένος που δουλεύει για τις τουρκικές αερογραμμές.
Στις 7 Ιουλίου του 2014, η τουρκική εφημερίδα Milliyet αποκάλυπτε ότι στην τουρκική πολιτική αεροπορία εργάζονται 70 (!!!) Έλληνες πιλότοι και έρχονται δεύτεροι στους ξένους πιλότους μετά από τους Γερμανούς που είναι 94 τον αριθμό. Ένας από τους Έλληνες πιλότους, ο Αργύριος Θεοδοσιάδης, είχε δηλώσει ότι μετά από 8 χρόνια εργασίας στην Ελλάδα είχε πάρει την απόφαση να πάει στην Τουρκία και είναι που ευχαριστημένος από την επιλογή αυτή, ενώ ανέφερε ότι είναι θαυμαστής της τουρκικής κουζίνας, (λες και έχει καμία διαφορά από την ελληνική καθώς η τουρκική είναι η συνέχεια της βυζαντινής κουζίνας).
Τέλος πολύ πρόσφατα, στις 17 Μαΐου του 2016, δηλαδή λίγες μέρες πριν από το αποτυχών πραξικόπημα, διαβάζουμε στην τουρκική ιστοσελίδα airportist που ασχολείται με αεροπορικά θέματα ότι οι Έλληνες πιλότοι προτιμούν την τουρκική πολιτική αεροπορία και ότι εκείνες τις μέρες 31 Έλληνες πιλότοι πετούσαν με τουρκικά αεροπλάνα.
Αλήθεια τι θα κάνουν όλοι αυτοί με τις αποφάσεις της τουρκικής κυβέρνησης να μεταπηδήσουν στην πολεμική αεροπορία ? Θα τους εμπιστευτούν οι Τούρκοι και αν ναι, αυτοί θα δεχτούν καθώς τα κινητήρα θα είναι πολύ μεγάλα να πετάξουν με τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη και να έρθουν σε αντιπαράθεση στο Αιγαίο με τους Έλληνες πιλότους ??? Να μην ξεχνάμε ότι το χρήμα είναι για κάποιους… πολύ «γλυκό».
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.