Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ. ΕΥΓΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ! ΜΟΝΟ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ…


ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΙ

Είσαι τιτάνας λεβέντη μου. Είσαι το πρότυπο που οφείλει να έχει κάθε ελληναράς, πασοκτζής, “ξέρεις ποιός είμ’ εγώ  ρε”, “μαλάκας είμ’ εγώ να δουλέψω ρε”, “πωπω, αυτός ο Σημίτης είνα μεγάλη μορφή” κλπ κλπ.
Είσαι ο ηγέτης του νεοελλαδιστάν.
Ο θαυματουργός, ο μάγος που πιάνει κακάκια, και τα κάνει χρυσό.
Τι είπες πάλι σήμερα τιτανομέγιστε, image maker του εκσυγχρονισμού; Εσύ που έκανες τον ελληναρά να πιστεύει ότι οι κάλτσες του Μαντέλη μοσχοβολούν και οι μασχάλες της Πόπης είναι η ζούγκλα της Σενεγάλης;
“Υπάρχει μεγάλο ποσοστό Ελλήνων που συμφωνούν με τον κύριο Καμμένο, ότι μας ψεκάζουν”!!!
Έτσι ηγέτη μου! Παίξε εσύ την μπαλίτσα σου! Εσύ είσαι ο γίγας! Ο “δεν πληρώνω” τίποτα. Είσαι η πρέζα μας, η αρρώστια μας, η ίδια η κατάντια μας.
Που να σου εξηγούμε τώρα γιατί τα λέμε αυτά…
Η ιστορία απέδειξε πως σ’ αυτή την χώρα επιπλέουν μόνο οι Κωστόπουλοι.
(Το βίντεο για όσους έχουν νεύρα, εδώ:http://www.megatv.com/proinomou/default.asp?catid=33112&subid=2&pubid=32163855#toppage)
olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.