Πήρε φωτιά η Ιορδανία μετά την απόφαση του Πατριάρχη Ιεροσολύμων να εκδιώξει τελικά ηγούμενο ο οποίος του ζητούσε να μην ξεπουλάει το Πατριαρχείο και του επιδείκνυε να προασπίζει τα συμφέροντα της Ορθοδοξίας.
Όπως είχε αποκαλύψει πρόσφατα το HellasForce απο την Ιορδανία θα ξεκινούσε το σχίσμα μετά τις αντιδράσεις των ορθοδόξων στους διωγμούς των ηγουμένων από τον Θεόφιλου Πατριάρχη Ιεροσολύμων. Είχαμε αποκαλύψει τον διωγμό του Δοσίθεου ηγούμενου στην Κανά και τον διωγμό του Χριστοφόρου , ηγούμενου στο Ντιμπίν της Ιορδανίας.
Είχαμε προβλέψει την κρίση στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την πιθανότητα του σχίσματος και τώρα επιβεβαιωνόμαστε με την απόφαση των ορθοδόξων να διακόψουν να μνημονεύουν τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων που σημαίνει ότι θα αρχίσουν τα προβλήματα στη Μέση Ανατολή με τις προκλητικές σχέσεις μίσους Θεόφιλου και ηγουμένων.
Η Ορθόδοξη εκκλησία θα αντιμετωπίσει μέσα στην πνευματική κρίση και ένα σχίσμα που θα της κάνει πολύ μεγάλο κακό .
Στις 15 Δεκεμβρίου 2014, η Αραβική Ορθόδοξη Νεολαία ενημερώθηκε για την απόφαση της Ιεράς Συνόδου του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων για την επιβολή της ποινής καθαίρεσης και εκδίωξης από την Αδελφότητα του Παναγίου Τάφου στον Οσιώτατο Αρχιμανδρίτη Χριστοφόρο. Ο ηγούμενος είναι ο προϊστάμενος και πνευματικός πατέρας της Ιεράς Μονής Ζωοδόχου Πηγής στην Ντιμπίν. Ο λόγος ήταν ότι εκείνος ότι αιτήθηκε να εφαρμόσει ο αθέμιτος, όπως τον ονομάζουν, Πατριάρχης ,τους ιερούς κανόνες στο Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.
Αυτή η απόφαση έρχεται έπειτα από μια σειρά αυθαίρετων αποφάσεων και εκφοβισμών όπως λένε στην αναφορά τους, εναντίον πολλών ιερέων και μοναχών για να φιμώσουν την φωνή των δικαίων σε μια άνευ προηγουμένου προσέγγιση στην ιστορία της Εκκλησίας.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα της παραβίασης εκ μέρους του αθέμιτου Πατριάρχου Θεοφίλου των θεσπισμένων νόμων της «Μητρός των Εκκλησιών», όπως
1) αποφεύγοντας να εφαρμόσει τον ιορδανικό νόμο 27 του έτους 1958, 2) παραβαίνοντας διαδοχικά τους αποστολικούς κανόνας (25, 29, 30, 35, 36, 38, 58),
3) αρνούμενος τις συνεχείς αιτήσεις του ποιμνίου,
4) αφήνοντας κληρικούς και λαϊκούς να εκτελούν τα δικά του εκκλησιαστικά και ποιμαντικά καθήκοντα ως Πατριάρχη,
5) καθώς και κακομεταχειριζόμενος συχνά και σκόπιμα άραβες μοναχούς και ιερείς,
6) και διαπράττοντας άλλες παραβιάσεις εναντίον της Ορθόδοξης Εκκλησίας όπως φαίνεται στην περιφρόνηση των αποστολικών κανόνων και του πατριαρχικού κανονισμού, 7) ξεκινώντας μια άδικη εκστρατεία να πολιτικοποιεί και ιουδαιοποιεί την Εκκλησία,
8) κάνοντας στραβά μάτια για να μη δει τα σύμβολα της διαφθοράς που έχουν διαστρέψει την εικόνα της ένδοξης Εκκλησίας και τις τίμιες εθνικές της θέσεις, προκαλώντας μια προβληματική τοπική διάκριση ανάμεσα στα μέλη της ίδιας Εκκλησίας και Έθνους.
Με αυτή την δήλωση η ορθόδοξη νεολαία αποκρίθηκε σε αυτή την αντικανονική απόφαση που εκδόθηκε από μια ακατάλληλη σύνοδο, και δηλώνει ότι ο Θεόφιλος, Αρχιεπίσκοπος Θαβώρ, δεν είναι ο θεμιτός Πατριάρχης της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων. Είναι ανάξιος εμπιστοσύνης, και ούτε εκείνος ούτε η σύνοδος εκπροσωπούν τους ίδιους ,όπως γράφουν στην επιστολή τους, ή το αραβικό ορθόδοξο ποίμνιο στην Ιορδανία και Παλαιστίνη.
Συνεπώς, οι αποφάσεις που εκδίδονται από την σύνοδο αυτή είναι ανίσχυρες και δεν έχουν σχέση με την Εκκλησία, και θα καταπολεμηθούν. Με την παρούσα επιστολή δηλώνουν την καθαίρεση του Θεοφίλου από την θέση του ως πνευματικό πατέρα της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ιορδανία και Παλαιστίνη κατόπιν δέκα χρόνων αμέλειάς του, απέναντι στις αιτήσεις του αραβικού ποιμνίου, της αδιαλλαξίας του, του φυλετισμού του και των κατάφωρων παραβιάσεων του ιορδανικού νόμου σχετικά με το Πατριαρχείο.
Επίσης καλούν όλους τους ειλικρινείς ιερείς να απέχουν από την μνημόνευση του ονόματός του, ως Πατριάρχου στις Θείες Λειτουργίες, καθώς και να απέχουν από την μνημόνευση των ονομάτων των επισκόπων Βενεδίκτου και Φιλουμένου, διότι είναι μέλη της λεγομένης συνόδου και άμεσοι συνεργοί σε αυτή την μοχθηρή απόφαση• και καλούμε να μνημονεύουν το όνομα του Οικουμενικού Πατριάρχου αντί του Θεοφίλου, διότι ιστορικά εκείνος είναι πρώτος ανάμεσα στους ίσους των Ορθοδόξων Πατριαρχών.
Δηλώνουν σε όλους εγγύς και μακράν, ότι ο Οσιώτατος π. Χριστοφόρος, εφημέριος της μοναδικής μονής στην Ιορδανία, θα μένει στην μονή του με αξιοπρέπεια και τιμή ό,τι και αν γίνει, και θα τελεί την Θεία Λειτουργία κατά τους διατεταγμένους καιρούς, και τις ακολουθίες της Εκκλησίας κανονικά. Δεν θα τού συμβεί κανένα κακό, εφ όσον οι ίδιοι δηλώνουν ότι αποτελούν το ποίμνιό του, καθώς το ποίμνιο επιλέγει τον ποιμένα του.
Η αναφορά τους καταλήγει: «Ευρισκόμαστε σε σύγχυση από την στάση της ιορδανικής κυβέρνησης και της Παλαιστινιακής Αρχής που στηρίζουν τον Θεόφιλο, τον ακατάλληλο, που εκπροσωπεί τον ιστορικόν εποικισμό της Ορθόδοξης Εκκλησίας με την πολιτική του φυλετισμού του εναντίον του λαού της χώρας αυτής. Απορούμε για την δύναμη που στηρίζει τον λεγόμενο Θεόφιλο, ενεργεί εις βάρος του αραβικού ορθόδοξου ζητήματος και τηρεί μια σκληρή στάση εναντίον των αράβων Χριστιανών στην Ιορδανία και Παλαιστίνη. Θεωρούμε αυτές τις κυβερνήσεις υπεύθυνες για την έκβαση αυτής της εκκλησιαστικής κρίσης.
Ως η Αραβική Ορθόδοξη Νεολαία της Ιορδανίας έχουμε υποβάλει αίτηση στην Αυτού Μεγαλειότητα τον Βασιλέα Αμπντούλα μπιν Αλ-Χουσέιν, η οποία περιέχει δέκα χιλιάδες υπογραφές των ιορδανών πολιτών σχετικά με το αραβικό ορθόδοξο ζήτημα που απόλυτα υποστηρίζει την θέση του π. Χριστοφόρου. Η Αραβική Ορθόδοξη Νεολαία καλούμε την Αυτού Μεγαλειότητα να επέμβει αμέσως και ευθέως να φέρει δικαιοσύνη στην περίπτωση του π. Χριστοφόρου Ατάλλα και του αραβικού ορθοδόξου ποιμνίου, και να αποκαταστήσει την αδικία και την ιστορική διαβολή που διαπράττεται εναντίον μας από τους έλληνες άποικους.
Επίσης καλούμε τους Πατριάρχες των Ορθοδόξων Εκκλησιών ανά τον κόσμο να στείλουν επίσημους αντιπρόσωπους να συναντηθούν με εκπρόσωπους της ορθόδοξης κοινότητας στην Ιορδανία και Παλαιστίνη, να χειρισθούν όλα τα στοιχεία με διαφάνεια και αμεροληψία και να παρέχουν τις επιθυμητές συστάσεις πριν να είναι πολύ αργά».
hellasforce.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.