Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Σε κάθε Χριστιανική γιορτή θυμούνται τη... 'σύζυγο' του Χριστού!

Picture

Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, όπως λεν και στο χωριό μου. Κι επειδή κάποιοι δεν μπορούν να φανταστούν τον εαυτό τους χωρίς σαρκικές απολαύσεις και παραδομένοι στο Πνεύμα, δεν μπορούν να το δεχτούν ότι μπορεί να συμβαίνει σε άλλους.
Η διδασκαλία της Αγάπης του Χριστού, που σέβονται ως Λόγο ακόμα και μη Χριστιανοί, μεταφράζεται γι' αυτούς ως αγάπη ερωτική, φαίνεται. Έτσι ψάχνουν να βρουν με ποια είχε μυστικές σχέσεις ή ήταν παντρεμένος.  Αλήθεια, αν είχε γυναίκα, για πιο λόγο να το κρατήσει μυστικό; Έτσι κι αλλιώς ο ίδιος ευλόγησε το γάμο, δεν τον κατέκρινε για να έχει λόγους να κρύβεται.

Αλλά πίσω από τις θεωρίες είναι οι γνωστοί άγνωστοι σκοτεινοί σατανικοί κύκλοι και κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα, ΤΟΤΕ θυμούνται να βγάλουν το κομμάτι πάπυρου στο φως που 'αποδεικνύει' ότι ο Χριστός ήταν παντρεμένος.  Τον ονόμασαν μάλιστα και «Ευαγγέλιο της Συζύγου του Ιησού»
Έτσι Μεγάλη Βδομάδα βρήκαν για να ξεκινήσουν ένα νέο κύκλο θεολογικών συζητήσεων σχετικά με την ανθρώπινη φύση του Ιησού Χριστού. Μάλιστα η δημοσίευση του αναμένεται να ξεκινήσει μετά τη την Πέμπτη από τηνεπιθεώρηση Θεολογίας του Χάρβαρντ, παραμονή Μεγάλης Παρασκευής. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Πιο αντίχριστος πεθαίνεις! Όσο για το Χάρβαρντ... πιο μασόνος πεθαίνεις...
Ο εν λόγω πάπυρος χρονολογείται από τον 6ο μ.Χ. αιώνα, έχει μέγεθος περίπου όσο μια σημερινή πιστωτική κάρτα και είχε ανακαλυφθεί από την καθηγήτρια ιστορίας του Χάρβαρντ Κάρεν Κινγκ τον Σεπτέμβριο του 2012 και μόλις πιστοποιήθηκε ως 'αυθεντικός'. Σπαρτές λέξεις φέρεται ότι σχηματίζουν τη φράση «ο Ιησούς τούς είπε, "η γυναίκα μου..."».
Το κείμενο του παπύρου έχει γραφτεί στα αρχαία κοπτικά, στη γλώσσα των Αιγύπτιων Χριστιανών της εποχής και αποτελείται από οκτώ ως επί το πλείστον ευανάγνωστες σκοτεινές γραμμές στο μπροστινό μέρος και έξι δυσανάγνωστες ξεθωριασμένες γραμμές στο πίσω μέρος.
Ο πάπυρος περιέχει έναν διάλογο στον οποίο ο Ιησούς μιλά στους μαθητές του. Σε κάποιο σημείο αναφέρεται στη «σύζυγό» του που περιλαμβάνει τη φράση «ο Ιησούς τούς είπε, "η γυναίκα μου..."», αλλά και άλλες, όπως: «θα μπορεί να είναι μαθήτριά μου», «η Μαρία το αξίζει αυτό» και «όσο για μένα, θα σταθώ πλάι της προκειμένου να...».
Η Κάρεν Κινγ, πάντως, επισημαίνει ότι αυτό που αποδεικνύει ο πάπυρος είναι ότι «γυναίκες, μια σύζυγος, μια μητέρα, μια κοπέλα που αναφέρεται ως "Μαρία" θα μπορούσαν να είναι μαθήτριες του Ιησού».
Κι εγώ επισημαίνω μια εύλογη απορία: Ας πούμε ότι ο πάπυρος είναι αυθεντικός. Ας πούμε ότι όντως λέει ότι ο Χριστός είπε "Από δω η γυναίκα μου κι από κει το αίσθημα μου". Τι σημαίνει αυτό; Ότι κάποιος 6 αιώνες μετά έγραψε σε έναν πάπυρο ό,τι του 'ρθε. Όπως έχουν γραφτεί χιλιάδες πράγματα σε παπύρους που δεν σημαίνει όμως ότι όλα είναι και σωστά. Όπως τώρα γράφονται εκατομμύρια πράγματα στο διαδίκτυο, γιατί όποιος έχει πρόσβαση σε αυτό γράφει ό,τι του 'ρθει. Σωστά;
Η όλη ανοησία μου θυμίζει το σχόλιο κάποιου κάτω από έναν παλιό πίνακα που απεικονίζει τους πρωτόπλαστους κι έλεγε: Βλέπετε που έχουν γεννητικά όργανα; Άρα δεν ισχύει η θεωρία της Βίβλου ότι υπήρξαν πρωτόπλαστοι! Και σχολιάζει λες και αναφέρεται σε φωτογραφία των πρωτοπλάστων που τους απεικονίζει στο 100% της πραγματικότητας!
Κι εγώ, λοιπόν, γράφω για να μείνει στο αρχείο της διαδικτυακής ιστορίας: Καλή η προσπάθεια να ακυρώσετε τον Θεάνθρωπο. Αλλά ο Χριστός είναι υπεράνω εκκλησιών, υπεράνω εικασιών, υπεράνω ανοησιών και όσοι έχουν την επιθυμία να τον 'ανακαλύψουν' δεν έχουν παρά, την επόμενη φορά που θα τους πιάσει πονοκέφαλος, να πουν από καρδιάς τρεις φορές δυνατά το Πάτερ Ημών και να δουν αν θα τους περάσει. Εκεί θα βρείτε όλη την παρουσία του και η κληρονομημένη σε μας περι-ουσία του.
allnewz.weebly.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.